Home > Gamez, Top Games > Duels of the Planeswalkers

Duels of the Planeswalkers

Cu siguranta fiecare dintre noi a avut odata boala de a colectiona cartonase (pokemon, digimon, duel masters, etc…), unii dintre noi s-au si jucat cu ele dar dupa propriile reguli, si destul de putini au jucat dupa regulile adevarate. Eu ma numar printre toti cei de mai sus, si de vreo 2-3 ani tot am cautat un joc pentru PC asemanator cu duel masters, acum cateva zile dorinta mi s-a inplinit.

Trailer:

Info: Jocul nu are story, insa are cateva moduri, poate fi personalizat, poate fi jucat in 2, 3 sau 4 jucatori, un gameplay comod si poate fi usor inteles de cei carora le-au placut/plac acest gen de joc de carti.
Ei bine, nu este tocmai ca Duel Masters dar este 90% asemanator, mici diferente care fac defapt jocul mai interesant.
Un lucru destul de interesant, darmai putin placut pentru unii este ca pachetele de carti sunt construite de la inceput, acestea fiind incomplete. Atunci cand castigi un meci cu un anumit pachet, acel pachet mai primeste cate o carte pana cand e complet, acesta poate fi schimbat oricand.

Pareri personale: Pentru unii, un joc de nimic, pentru altii ceva neintalnit pana acum. Eu imi doresc sa mai apara, unul chiar cu Duel masters ar fi de preferat.Am zis ca seamana insa cartile difera, si sunt multe moduri cu nume ciudate care se uita usor, in fine, jocul are modul de mentor atat in single player cat si in multilpayer, in care poti fi invatat foarte usor cum se joaca. Jocul imi palce ca grafica, ca efecte, ca gameplay mai ales, insa coloana sonora e compusa din 2 melodii foarte plictisitoare, care merita sa fie data la zero. Un alt mod foarte interesant este cel de challenge in care te trezesti in mijlocu unui duel pe care trebuie sa il termini in acea mana. Acest mod iti da dureri de cap si nervi insa daca treci de toate te poti numi un adevarat strateg. Ceea ce nu-mi place este ca pachetele nu sunt echilibrate, dupa mine aerul si intunericul sunt cu mult superioare celor de apa, foc si natura…insa si asta este o provocare daca vrei sa termini jocul 100% (adica sa completezi toate cele 10 pachete).

Nota Gamespot: 8.0/10

Nota personala: 8.5/10

Minimum System Requirements:
OS: Windows XP
Processor: Intel Pentium 4 @ 2.0 GHz / AMD Athlon XP 2000+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 700 Mb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon X1300
Sound Card: DirectX Compatible
Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer

Categories: Gamez, Top Games
  1. June 20, 2010 at 13:34

    fff tare jocul;)

  2. dasdadasda
    November 21, 2011 at 22:00

    Cum pot vorbi si eu cu tine 2 min. pe mess ? sunt un pr de acum cativa anii , am fost ” scriitor ” pe acest blog .

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

